fbpx

Értékesítési asszisztens

A Schneider Autóház Kft.-nél nemcsak autókat adunk el, hanem élményt is. 1991 óta vagyunk jelen a régióban, és azóta rengeteget fejlődtünk – ma már olyan márkákat képviselünk, mint a BMW, Mini, Volvo, Mazda, Toyota, MG és BYD.
A sikerünk titka? Az elégedett ügyfelek és a jókedvű, profi csapat, akikkel nap mint nap együtt dolgozunk.

Most Téged keresünk Értékesítési asszisztens munkakörbe, hogy erősítsd pécsi csapatunkat.


Milyen feladatok várnak rád?

  • Segíted az új autók értékesítését (azaz kulcsszereplője leszel az ügyfelek álmainak megvalósításában)
  • Számlázol, adatrögzítesz, nyilvántartást vezetsz – hogy minden gördülékenyen menjen
  • Ügyintézel regisztrációs adót, okmányokat, finanszírozást és biztosítást
  • Kapcsolatot tartasz az ügyfelekkel, és támogatod őket az adminisztrációban
  • Különféle kimutatásokat, táblázatokat, prezentációkat készítesz – vagyis színt viszel a számok világába

Téged keresünk, ha:

  • Van legalább középfokú végzettséged
  • Magabiztosan használod a számítógépet (Excel, Power Query, Power Pivot)
  • Büntetlen előéletű vagy (nálunk ez alapfeltétel)

Előny, ha:

  • Dolgoztál már adminisztratív területen
  • Van pénzügyi vagy biztosítási közvetítői végzettséged
  • Tudsz angolul társalgási szinten

Mit kínálunk neked?

  • Hosszú távú, stabil munka egy erős hátterű cégcsoportnál
  • Versenyképes fizetés
  • Fiatalos, lendületes csapat, akik mellett garantáltan nem unatkozol
  • Modern, magas színvonalú munkakörnyezet
  • Lehetőséget a szakmai fejlődésre
  • Élet- és balesetbiztosítást
  • Céges nyaraló használatát
  • Csapatépítő programokat (mert nálunk a közös élmények is fontosak)

Ha szereted, hogy a munkádnak van értelme, és szívesen dolgoznál egy olyan csapatban, ahol számít a véleményed, akkor küldd el jelentkezésed, és beszélgessünk!

„Biztos háttérrel rendelkező cégcsoport, hosszútávú munkalehetőség”

Schneider JánosÜgyvezető-Tulajdonos

Helyszín:
Márkakereskedés:
Munkakör:

Feladatkör

  • Segíted az új autók értékesítését (azaz kulcsszereplője leszel az ügyfelek álmainak megvalósításában)
  • Számlázol, adatrögzítesz, nyilvántartást vezetsz – hogy minden gördülékenyen menjen
  • Ügyintézel regisztrációs adót, okmányokat, finanszírozást és biztosítást
  • Kapcsolatot tartasz az ügyfelekkel, és támogatod őket az adminisztrációban
  • Különféle kimutatásokat, táblázatokat, prezentációkat készítesz – vagyis színt viszel a számok világába

Elvárások

  • Van legalább középfokú végzettséged
  • Magabiztosan használod a számítógépet (Excel, Power Query, Power Pivot)
  • Büntetlen előéletű vagy (nálunk ez alapfeltétel)

Előnyt jelent

  • Dolgoztál már adminisztratív területen
  • Van pénzügyi vagy biztosítási közvetítői végzettséged
  • Tudsz angolul társalgási szinten

Amit kínálunk

  • Hosszú távú, stabil munka egy erős hátterű cégcsoportnál
  • Versenyképes fizetés
  • Fiatalos, lendületes csapat, akik mellett garantáltan nem unatkozol
  • Modern, magas színvonalú munkakörnyezet
  • Lehetőséget a szakmai fejlődésre
  • Élet- és balesetbiztosítást
  • Céges nyaraló használatát
  • Csapatépítő programokat (mert nálunk a közös élmények is fontosak)

JelentkezésJelentkezzen karrier ajánlatunk, az alábbi adatok és önéletrajza elküldésével.

Önéletrajz/CV csatolása (Elfogadott fájlkiterjesztések: PDF, DOC, DOCX | Max. 2MB)